Konsultacje dla działalności online
Czy Twoja strona/sklep internetowy jest gotowy na zmiany w przepisach 2024?
W ostatnim czasie dużo dzieje się jeżeli chodzi o prawo dla działalności prowadzonej online. Przedsiębiorcy i marketerzy powinni sprawdzić czy działają zgodnie z przepisami:
- Prawa Komunikacji Elektronicznej (PKE) – zmiany m.in. dla właścicieli stron, agencji marketingowych/marketerów i ecommerce
- Rozporządzeniem o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów – zmiany dla producentów i importerów oraz dla platform handlowych
- Akt o usługach cyfrowych (DSA) – zmiany dla właścicieli stron www, ecommerce, platform handlowych, marketerów.
Są to przepisy, które wprowadzają istotne zmiany dla przedsiębiorców prowadzących działalność w internecie. Niezgodność z nowymi regulacjami może oznaczać ryzyko wysokich kar oraz utratę zaufania klientów.
Zadbaj o to, aby Twoja strona internetowa działała zgodnie z obowiązującym prawem – z nami to proste!
Co zyskasz dzięki naszemu audytowi?
- Bezpieczeństwo prawne
Twoja strona i dokumentacja będą w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami. - Zaufanie klientów
Przejrzysta polityka prywatności i odpowiednie zgody zwiększają wiarygodność Twojego biznesu. - Ochrona przed karami
Unikniesz wysokich kar finansowych za niedostosowanie strony do nowych regulacji. - Optymalizacja procesów
Poprawimy skuteczność Twoich działań marketingowych przy zachowaniu zgodności z prawem.
Zakres naszych usług
1. Audyt strony internetowej
- Sprawdzimy treści zgód marketingowych oraz polityki cookies.
- Zweryfikujemy zgodność regulaminu i polityki prywatności z przepisami
- Oceńmy zgodność Twoich narzędzi marketingowych (newsletter, systemy powiadomień, pliki cookies).
2. Opracowanie dokumentacji prawnej
- Przygotowujemy aktualne i zgodne z prawem:
- Korekta lub nowy regulamin sklepu internetowego, regulamin platformy handlowej, regulamin Newsletter, regulamin konkursu, regulamin progarmu lojalnościowego
- Politykę prywatności
- Polityke Plików Cookies
- Treści zgód marketingowych
- Instrukcja jak legalnie prowadzić kampanie marketingowe w zw. ze zmianami prawa
- Instrukcja i procedura zw. z Rozporządzeniem o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów
- wzór rejestru czynności w zw. z świadczeniem usług komunikacji elektronicznej.
3. Doradztwo i wdrożenie zmian
- Otrzymasz jasne wskazówki, jak dostosować stronę do nowych wymogów.
- W razie potrzeby, współpracujemy z Twoim zespołem IT lub zewnętrznymi dostawcami.
Dla kogo jest ta usługa?
- Właścicieli sklepów internetowych.
- Przedsiębiorców oferujących usługi online.
- Marketerów i zespołów odpowiedzialnych za kampanię e-mail/SMS.
- Wszystkich, którzy chcą działać zgodnie z prawem i zwiększyć bezpieczeństwo swojego biznesu.
Dlaczego warto nam zaufać?
- Doświadczenie: Zajmujemy się regulaminami i wspieraniem ecommerce, start up, platform handlowych od 2011 r.
- Ekspercka wiedza: Na bieżąco śledzimy zmiany w przepisach i znamy specyfikę branży online.
- Indywidualne podejście: Każdy audyt jest dostosowany do potrzeb Twojego biznesu.
Jak to działa?
1. Bezpłatna konsultacja
Umów się na rozmowę, aby omówić potrzeby Twojego biznesu i dowiedzieć się więcej o naszej ofercie.
2. Kompleksowy audyt
Przeanalizujemy Twoją stronę, dokumentację oraz działania marketingowe.
3. Opracowanie i wdrożenie zmian
Dostarczymy gotowe do wdrożenia dokumenty oraz rekomendacje, jak dostosować Twoją stronę.
4. Wsparcie po audycie
Zapewniamy bieżące doradztwo i pomoc w razie pytań lub wątpliwości.
Nie czekaj – działaj już teraz!
Zmiany w przepisach obowiązują od listopada 2024 roku. Nie ryzykuj kar i utraty zaufania klientów.
Skontaktuj się z nami i zarezerwuj audyt już dziś!
kontakt@pharos.pl
+48 505 156 508
Formularz kontaktowy
Z nami masz pewność, że Twoja strona działa zgodnie z prawem.
Twoje bezpieczeństwo i sukces w biznesie są dla nas priorytetem!
Zaufali nam
Rekomenduję Firmę PHAROS do współpracy w zakresie kompleksowej ochrony danych osobowych. Jesteśmy przekonani że współpraca z tą Firmą spełni Państwa oczekiwania.
Fani Manii
Oferta Firmy PHAROS jest godna polecenia w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych oraz zaleceniami GIODO.
A.T.A. Finance
Pozytywnie oceniamy szkolenia i prace wykonane przez Magdę Judejko z Firmy Pharos.
Qpharma S.A.
Chcesz wiedzieć więcej sprawdź nasze eksperckie artykuły
Czy moja strona lub sklep internetowy wymaga dostosowania do nowych przepisów w 2024 roku?
Tak, nowe przepisy Prawa Komunikacji Elektronicznej (PKE), Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) oraz Rozporządzenia o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów wprowadzają istotne zmiany dla przedsiębiorców prowadzących działalność online. Sprawdzenie zgodności z tymi regulacjami jest kluczowe, aby uniknąć kar i budować zaufanie klientów.
Czy mogę umówić się na bezpłatną konsultację i na czym ona polega?
Tak! Oferujemy bezpłatną konsultację, podczas której ocenimy Twoje potrzeby i przedstawimy zakres działań niezbędnych do dostosowania Twojej strony do nowych wymogów. Konsultacja trwa 10 min. Prosimy o link do strony/sklepu i zadajemy kilka pytań. Na podstawie rozmowy przedstawiamy ofertę. Dokumenty i instrukcję przesyłamy w ciagu 5 dni roboczych.
Na czym polega audyt strony www?
Sprawdzamy czy regulamin, polityka prywatności czy też polityka plików cookies są umieszczone w odpowiednich miejscach na stronie, sprawdzamy czy są zgody, czy mają odpowiednie treści i czy są sformułowane zgodnie z prawem. Jeżeli zamówisz usługę, prześlemy instrukcję, w której znajdziesz prtsc Twojej strony wraz z wskazówkami i treściami do wklejenia.
Czy zgody marketingowe zebrane przed zmianami prawa są nadal ważne?
Zgody zebrane przed wejściem w życie nowych przepisów mogą być ważne, o ile spełniają wymogi RODO oraz PKE (dobrowolność, jednoznaczność, konkretność). Weryfikacja ich treści to kluczowy element audytu, który oferujemy.
Czy muszę aktualizować regulaminy i polityki prywatności na stronie?
Tak, regulaminy sklepów internetowych, regulaminy promocji oraz polityki prywatności muszą być dostosowane do nowych przepisów. W szczególności dotyczy to regulaminów sklepów internetowych, platform handlowych, newsletterów.
Jakie ryzyko wiąże się z niedostosowaniem strony do nowych przepisów?
Brak zgodności z przepisami może skutkować:
- Wysokimi karami finansowymi,
- Utratą zaufania klientów,
- Blokadą strony przez organy nadzoru (np. w przypadku naruszeń DSA).
Jakie korzyści przyniesie mi audyt i dostosowanie strony?
- Zabezpieczysz swój biznes przed karami,
- Zbudujesz zaufanie klientów dzięki przejrzystości i zgodności z prawem,
- Usprawnić działania marketingowe w zgodzie z regulacjami,
- Zyskasz czas dzięki kompleksowej obsłudze przez naszych ekspertów.
Jak wygląda proces współpracy z Wami?
- Bezpłatna konsultacja w celu analizy potrzeb Twojego biznesu,
- Audyt strony internetowej i dokumentacji,
- Przygotowanie dokumentów i rekomendacji,
- Wsparcie we wdrożeniu zmian,
- Bieżące doradztwo po audycie.
Dla kogo jest ta usługa?
Nasze wsparcie kierujemy do:
- Właścicieli sklepów internetowych i platform handlowych,
- Przedsiębiorców oferujących usługi online,
- Marketerów i agencji odpowiedzialnych za kampanie e-mail/SMS.
Siedziba Pharos
Biuro Warszawa
Pharos Michał Zajdowicz
REGON: 300261731
NIP: 7791290942
kontakt@pharos.pl
+48 505 156 508
+48 505 156 508
+48 608674589
Poznań – Siedziba firmy
Rynek Łazarski 18 lok. 1, 60-733 Poznań
Warszawa – Biuro
Plac Inwalidów 10, 01-552 Warszawa
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas, odpisujemy lub oddzwaniamy maksymalnie w następnym dniu roboczym!