fbpx

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PHAROS.PL

  I. Postanowienia ogólne 

  1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy znajdujący się pod domeną internetową https://pharos.pl/sklep/ zwany dalej „Sklep” jest Pharos Michał Zajdowicz, Rynek Łazarski 18 lok. 1, 60-733 Poznań, REGON: 30026173, NIP: 7791290942,+48 505 156 508, +48 608 674 589,.adres e-mail: kontakt@pharos.pl.
  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep Internetowy.
  3. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej na stronie https://pharos.pl/sklep/.
  4. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
  5. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści Produktów, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody Administratora.
  6. Właściciel Sklepu Internetowego zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
  7. Celem działalności Sklepu Internetowego jest sprzedaż usług w tym treści cyfrowych za pośrednictwem Sklepu https://pharos.pl/sklep/.
  8. Jeżeli kupujesz w naszym sklepie na fakturę VAT, produkty/usługi nie związane bezpośrednio z Twoją działalnością zawodową lub gospodarczą, posiadasz uprawnienia konsumenta o których mowa w dalszych rozdziałach regulaminu.

 

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

  1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://pharos.pl/sklep/ prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
  2. Właściciel – Pharos Michał Zajdowicz, Rynek Łazarski 18 lok. 1, 60-733 Poznań, REGON: 30026173, NIP: 7791290942.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodowy.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
  5. Przedsiębiorca, który w określonych sytuacjach ma uprawnienia konsumenckie – Klient dokonujący zakupu na stronie Sklepu jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (wpisany w CEIDG), zyskuje uprawnienia Konsumenta, jeżeli nabyty produkt/usługa nie ma dla niego charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Klienta działalności gospodarczej.
  6. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument, Przedsiębiorca oraz Przedsiębiorca, który w określonych sytuacjach ma uprawnienia konsumenckie.
  7. Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
  8. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
  9. Treści cyfrowe – Treści cyfrowe to  produkty, których dostawa polega na pojedynczym dostarczeniu treści cyfrowych, ale nie na trwałym nośniku – np. przez pobranie ze strony www jak pliki pdf., ebook, w tym niektóre określone jako darmowe, materiały edukacyjne itp.
  10. Produkt – usługi oferowane przez Sklep m.in. pliki elektroniczne – szablony, ebooki, które są tzw. treścią cyfrową oraz konsultację i doradztwo.
  11. PDF. – format pliku służący m.in. do prezentacji i pobrania treści cyfrowych.
  12. Newsletter– usługa świadczona przez Sklep Internetowy na rzecz Użytkownika, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im Newslettera, polegająca na wysyłaniu do takich Użytkowników wszelkich informacji o działaniu Sklepu Internetowego, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.
  13. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  14. Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
  15. Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.

 

III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego.

 1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:

  • urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
  • dostęp do sieci Internet
  • adres poczty email
  • oprogramowanie biurowego pozwalającego na edycję plików .doc oraz .xls, np. Microsoft Office, Open Office, Libre Office.

 

  1. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach Sklepu Internetowego. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem Internetowym, a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
  2. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie Internetowym.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem https://pharos.pl/sklep/ i stanowiącej integralną część Regulaminu.

     

 IV. Rejestracja i Logowanie

 Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji, podając adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.

  1. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu Internetowego może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
  2. Założenie „Konta Klienta” jest nieodpłatne.
  3. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  4. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie Internetowym osobom trzecim.
  5. Zarejestrowany Klient ma możliwość:
  • zamówienia Produktu/Usługi,
  • zmienić swoje dane,
  • zmienić hasło – zalecana jest cykliczna zmiana haseł,
  • sprawdzenia swojego zamówienia.
  1. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

 V. Realizacja zamówień

  1.  Sklep Internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
  2.  Sklepie można zamówić m.in. pliki elektronicznie w dostępnym formacie. Pliki elektroniczne stanowią wyłącznie szablon, który Klient powinien dostosować do swojej działalności indywidualnie, a następnie aktualizować w razie zmian prawa lub wdrożenia nowych rozwiązań. Pliki elektroniczne są zgodne ze stanem prawnym z dnia zawarcia umowy.
  3. Klient może zamówić konsultacje/aktualizacje plików jako osobne świadczenia, z których może skorzystać wybierając oznaczone Produkty na stronie Sklepu lub ustalając ich zakres indywidualnie kontaktując się przez email lub telefon podane na stronie.
  4. Właściciel oświadcza, że:
  • posiada odpowiednie wykształcenie, wiedzę i praktykę by świadczyć usługi oferowane na stronie Sklepu,
  • Produkty udostępniane jako pliki elektroniczne to jedynie szablony dokumentów przeznaczone do samodzielnego wykorzystania i wymagają dostosowania do indywidualnych potrzeb Klienta,
  • nie odpowiada za szablony, w których Klient samodzielnie naniósł zmiany oraz za sposób, w jaki Klient udostępnia pobrane szablony,
  • umieszczając treści, zdjęcia, materiały podlegają ochronie i nie naruszają praw osób trzecich,
  • dane podane w Sklepie i informacje o Produktach są zgodne z prawdą,
  • posiada środki techniczne i organizacyjne do realizacji złożonego przez Użytkownika Zamówienia,
  • udziela Klientowi licencji niewyłącznej na korzystanie z treści w określonych na stronie Sklepu Produktach,
  • udostępni Użytkownikowi wyłącznie aktualne treści Produktów, ceny,  warunki sprzedaży oraz zasady przetwarzania danych osobowych przed dokonaniem Zamówienia,
  1. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
    • wybór usług dokonywany przez dodanie ich do koszyka
    • podanie danych do formularza rejestracyjnego lub zamówienia
    • wybór formy płatności
    • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „Kupuję i płacę”
    • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
  2. Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności, Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi.
  3. Umowa zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta FV oraz dostarczenia zamówionych Produktów.
  4. Dostawa Produktów następuje drogą elektroniczną i jest nieodpłatna. Dostawa polega na przesłaniu plików do pobrania na adres email wskazany w formularzu zamówienia.
  5. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Klienta, Klient powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Klientowi skorygowaną treść proponowanej umowy.

 VI. Prawa autorskie

  1. Prawa autorskie do treści zawartych na blogu, treści dostępnych dla subskrybentów newslettera oraz treści cyfrowych sprzedawanych za pośrednictwem Sklepu przysługują Właścicielowi lub podmiotom z nim współpracującym.
  2. Klient kupując treści cyfrowe za pośrednictwem Sklepu, może korzystać z nich w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, działalności nierejestrowanej lub działalności zawodowej, z tym zastrzeżeniem, że nie może wykorzystywać tych treści cyfrowych ani ich fragmentów do przygotowywania dokumentów dla jakichkolwiek innych podmiotów.
  3. Klient nie może odsprzedawać kupionych w Sklepie treści cyfrowych ani tworzyć na ich podstawie produktów, treści cyfrowych lub usług sprzedawanych dalej.

 

VII. Ceny

  1. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu Internetowego podawane są w PLN i nie zawierają podatku (ceny netto).
  2. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera innych dodatkowych opłat.
  3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Kupuję i płacę” oraz potwierdzona jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

 

VIII. Forma płatności

  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia za pośrednictwem systemu płatności online Przelewy24.
  2. Operator systemu płatności akceptuje płatności kartami debetowymi i kredytowymi wydanymi przez uznane instytucje finansowe. Partner może korzystać z kart Visa, MasterCard, American Express oraz innych wspieranych operatorów.
  3. Wszystkie transakcje dokonywane za pomocą kart debetowych i kredytowych są zabezpieczone szyfrowaniem SSL oraz innymi nowoczesnymi technologiami ochrony danych, co gwarantuje bezpieczne przetwarzanie płatności.
  4. Użytkownik odpowiada za podanie prawidłowych danych dotyczących karty płatniczej. Portal nie ponosi odpowiedzialności za błędne wprowadzenie danych ani za jakiekolwiek problemy wynikające z odmowy autoryzacji płatności przez instytucje finansowe.
  5. Każda transakcja przy użyciu karty płatniczej podlega autoryzacji przez odpowiedni bank lub wydawcę karty. W przypadku braku autoryzacji, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a użytkownik zostanie poinformowany o niepowodzeniu transakcji.
  6. Dane dotyczące kart debetowych i kredytowych są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności portalu i wyłącznie w celu realizacji transakcji. Operator nie przechowuje danych kart płatniczych po zakończeniu transakcji, chyba że użytkownik wyrazi zgodę na zapisanie ich w celu ułatwienia przyszłych zakupów.
  7. Partner wyraża zgodę na udostępnianie faktur drogą elektroniczną.

 

  1. IX. Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy wyłącznie Klientów będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami, którzy mają uprawnienia konsumenta. (Definicja w rozdz.II pkt. 5 niniejszego regulaminu).

Klient, który dokonał zakupu jako Konsument może w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że wyraził zgodę na dostarczenie ci treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Jeżeli Klient ma prawo odstąpić od umowy i chce to zrobić, wystarczy, że Klient wyśle wiadomość e-mail na adres: kontakt@pharos.pl.

W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwraca Klientowi całą kwotę płatności wniesionej z tytułu zawartej umowy.

 X. Procedura reklamacyjna świadczenia usług na odległość

Niniejszy rozdział dotyczy wyłącznie Klientów będących Konsumentami.

1.         Produkty oferowane w Sklepie Internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.

2.         Oświadczenie o złożeniu reklamacji na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową może być przekazana m.in.na adres email lub pocztą na adres:

3.         W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.

4.         Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

5.         Sklep Internetowy rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta

6.         W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość ceny produktu. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

7.         Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencji.


XI. Ochrona danych osobowych

Właściciel spełnia środki prawne i organizacyjne, zapewniające bezpieczne przetwarza danych. Zasady znajdują się w Politykę prywatności na stronie Sklepu.

XII. Pozostałe

  1. Regulamin jest dostępny pod adresem: https://pharos.pl/sklep/
  2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminów na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku.
  3. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  4. Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
    • platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  5. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie przez Strony w drodze negocjacji lub mediacji, a w przypadku nie dojścia Stron do porozumienia – przez  Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Właściciela.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK 1

 

 

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

 

 

Miejscowość i data: ……………..………………

 

Emotions Factory sp. z o.o.,

  1. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74 lok 320,

 50-020 Wrocław

Dane Kupującego

 

Imię i nazwisko: ……………………………………………..……………………………………………………

Adres : ………………………………………………….………………..………………………………………

Telefon/e-mail: ……………………………………….…………………………………………………………

Nr zamówienia: ………………………………………..…………………………………………………………

Nr konta: ………………………………………………………………………………………………………………………………….

Informacje o produktach

 

Nazwa produktu: ……………………….…………………………………………….……..……………………

Data zakupu: ………….……………………………………………………………………………………………………………..

Wartość zakupionego produktu (wraz z kosztem dostawy): ………………………………………………………………

Forma zapłaty: ……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Data otrzymania produktu: ………….…………………………………………………………………………………………………..

 

 

Oświadczenia Kupującego

 

Zgodnie z obowiązującym powszechnie prawem odstępuję od umowy zawartej na odległość. W związku z tym proszę o dokonanie zwrotu wpłaconej przeze mnie należności na wskazany powyżej numer konta bankowego.

 

 

 

 

 

 

……………………..………………….………………

                                                                                                                                                                                         podpis                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK 2

 

FORMULARZ

REKLAMACYJNY

 

……………….., dnia ………………..

 

Emotions Factory sp. z o.o.,

  1. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74 lok 320,

 50-020 Wrocław

 

 

……………………………………..

  1. ………………..

…………………

/dane Użytkownika                                                                                              

Nazwa reklamowanego produktu

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Data zakupu produktu:………………………………………………………………………………………..

Data doręczenia produktu:………………………………………………………………………….………..

Data zauważenia wady:……………………………………………………………………………………………

podstawą zgłoszenia reklamacji  naprawy/ zwrotu jest sporządzenie dokładnego opisu: (podanie dokładnego opisu jest niezbędne)

Opis:

……………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………..

Zgłaszam chęć dokonania reklamacji nieodpłatnie poprzez: (niezbędne jest wskazanie żądania sposobu dokonania  reklamacji):

  1. Naprawa;
  2. Wymiana;

c)    Obniżeniu ceny;

  1. Odstąpienie od umowy, jeżeli wada była ISTOTNA dokonanie przelewu na mój rachunek bankowy w Banku ………………………………………………………………………………………………………………………….

nr rachunku …………………………………………………………………………………………………………………….

MIEJSCOWOŚĆ……………………………………DATA…………………………………………………………………….

 

 

……………………………………

PODPIS

 

 

UWAGA! Zwrot ceny za usługę możliwy jest poprzez przelew bankowy na wskazane konto bankowe.